Κυριακή 12 Ιανουαρίου 2014

Σκόρπιες σκέψεις.

Πολλοί αναρωτιουνται πως τα καταφέρνω. Πως μπορώ....
Μερικές φορές κι εγώ την ίδια απορία έχω. Πως μπορώ;  Πόσες δυνάμεις ακόμα έχω; Πόσο ακόμα θα κρατήσει αυτό το μαρτύριο; Απλά υπομένω κι επιμένω. Και προσμένω ένα καλύτερο αύριο. Το πότε θα έρθει μόνο δεν ξέρω. Αλλά δεν μπορεί, κάποτε θα έρθει.Έτσι λέω...
Η ανεργία είναι δύσκολο πράμα. Σου χαλάει την ψυχολογία. Τη μια είμαι στα πάνω μου, την άλλη στα κάτω μου. Τη μια γελάω, την άλλη κλαίω. Έχω φτάσει και στα πολύ κάτω μου. Άλλες πάλι φορές, δε νοιώθω απολύτως τίποτα. Κενό.

Μπορεί και να έχω φτάσει και στα όρια της κατάθλιψης αλλά δεν νομίζω να έχω μπει στο κέντρο. Δύσκολη λέξη, τρομάζω και να τη γράψω. Την παλεύω όμως όσο μπορώ. Μπορεί να με πιάνει η μούχλα μια μέρα, αλλά την επόμενη φροντίζω να βρω κάτι να κάνω.Αυτές οι πεζοπορίες με τη Μερέτε πχ τα σαββατοκύριακα. Εκεί που το μυαλό μου αδειάζει. Δε σκέφτεται τίποτα απολύτως, απλά απολαμβάνει. Ένα διάλειμμα, μια όαση.
Ως πότε; Ως τότε... Είμαι αγωνίστρια, έχω μάθει να παλεύω. Έτσι και βάλω έναν στόχο δεν υπάρχει περίπτωση, θα τον πετύχω ο κόσμος να χαλάσει. Ειδικά αν αξίζει.

Σα βγεις στον πηγαιμό για την Ιθάκη,
να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος,
γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον θυμωμένο Ποσειδώνα μη φοβάσαι,
τέτοια στον δρόμο σου ποτέ σου δεν θα βρεις,
αν μέν’ η σκέψις σου υψηλή, αν εκλεκτή
συγκίνησις το πνεύμα και το σώμα σου αγγίζει.....]


Πάντα στον νου σου νάχεις την Ιθάκη.
Το φθάσιμον εκεί είν’ ο προορισμός σου.
Aλλά μη βιάζεις το ταξείδι διόλου.
Καλλίτερα χρόνια πολλά να διαρκέσει·
και γέρος πια ν’ αράξεις στο νησί,
πλούσιος με όσα κέρδισες στον δρόμο,
μη προσδοκώντας πλούτη να σε δώσει η Ιθάκη.



Η Ιθάκη... το ταξίδι....  Ο προορισμός. Ο στόχος. Τι έχουμε συναντήσει στην πορεία αυτού του ταξιδιού. Τι εμπειρίες έχουμε αποκτήσει. Η μάχη με τους Λαιστρυγόους και τους Κύκλωπες...

Κι έχω συναντήσει πολλά. Και κρατάω τα καλύτερα. Τον κόσμο που έχω γνωρίσει.Τους ανθρώπους, Νορβηγους, Έλληνες και ξένους. Τη βοήθεια, την υποστήριξη. Αυτά δεν τα αλλάζω με τίποτα. Νοιώθω τυχερή που υπάρχουν στη ζωή μου. Είμαι τυχερή που τους γνώρισα.
Αν το έχω μετανιώσει; Ποτέ δεν μετανιώνω για κάτι που έκανα, αλλά για αυτό που δεν έκανα. Επιτυχία ή αποτυχία; Δεν υπάρχουν αυτές οι λέξεις για μένα.

Δεν είναι αποτυχία να μην πετύχεις αυτό που σκόπευες.
Αποτυχία είναι να μη το ξαναπροσπαθήσεις.

Μέτα το πέσιμο πρέπει να ξανασηκωθείς. Κοιτάς μπροστά και απλά συνεχίζεις. δεν έχεις κι άλλη επιλογή. Μονόδρομος.

Διάφορες σκέψεις... τι με έπιασε σήμερα. Μη με λαμβάνετε υπόψιν. Απλά ξενυχτισμένη από το ολονύχτιο πάρτι της Μερέτε. Που να είχα πιει κι όλας.... νομίζω πως αυτή η σαμπάνια με χάλασε.

Πολλά φιλιά. Πάμε παρακάτω...

1 σχόλιο:

  1. Κορίτσι μου, αναλογήσου πόσα προνόμια έχεις απολαύσει μέχρι στιγμής, δες τα θετικά. Ποιο άλλο αφεντικό έχει φιλοξενήσει εργαζόμενο στο σπίτι του;
    Ποιος άλλος σπιτονοικοκύρης έγινε κολλητός με τον ενοικιαστή σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα;
    Σε ποιον άλλο ήρθε ουρανοκατέβατη η πρόταση του Νορβηγικού ΟΑΕΔ να παρακολουθήσει σεμινάρια, επί πληρωμή κιόλας, ενώ ήταν ένα βήμα πριν φύγει από τη χώρα;
    Δεν είσαι απλά τυχερή Αφροδίτη μου, αλλά είσαι η πιο τυχερή μετανάστρια που γνωρίζω. Σε κανέναν άλλον δεν τα έχει φέρει η ζωή τόσο θετικά όσο σε εσένα. Η ζωή είναι απλόχερη μαζί σου. Εκτίμησέ το!
    Τα λέω όλα αυτά όχι για να σου δημιουργήσω τύψεις, αλλά για να ενεργοποιηθεί όλη αυτή η ψυχική δύναμη που έχεις μέσα σου, γιατί είσαι δυνατός άνθρωπος και δουλεύεις σκληρά για να καταφέρεις τους στόχους σου. Καλή επιτυχία σε ό,τι κι αν κάνεις εύχομαι κορίτσι μου, θα περιμένω με ανυπομονησία την επόμενη ανάρτησή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή