Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2013

OSLO MY LOVE, MY NEW HOME

The reason I’m writing this blog, is because through blogs I learned everything for the way of living in Norway, and you never know, it might be useful to anyone that wants to follow my steps....

Also, through this blog, my friends and family will be able to learn my news, and I will not lose touch with them. Of course, I will have to show to my mother how to use the PC. We did 3 years to learn to use the cell phone I hope this time to go better!
Norway is a beautiful country, with a gorgeous nature and I would like to know it all. Endless green, faboulus fjords. Beautiful towns, each one with its own colors. I want to tour it all. Has many things to combine. Mountains and sea (for the last one, I have some (freezing) doubts). I did hear that Norwegians do windsurfing and kiteboarding. One try will help me decide.
As for mountain sports, Norwegians like to say that they were born skiing. Of course, I prefer snowboarding, but I’d like to learn cross country skiing. I have learned everything about their ski centers. For example, at Oslo in 20’ min via bus it has a skiing resort which works every day from 16:00 – 22:30 (except weekends which are all day). Everyone after work goes there to ski. All the courses are lighted. For weekends in 1-2 hours travelling from Oslo, there are bigger ski resorts with more kilometers to ski. Of course, I mean to visit each one.
   
This blog will be a little different. Because I didn’t know in which language to write it in, I decided in both Greek & English. Also , because I was afraid that would eat more time and work and it was in danger to leave it, I decided to enlist a friend’s help.


VivieΜ, thank you very much!



 Gr
Ο λόγος που φτιάχνω αυτό το blog είναι ότι μέσω των blogs έμαθα  τα πάντα για τη ζωή στη Νορβηγία και που ξέρεις μπορεί σε κάποιον που να θέλει να μεταναστεύσει στη Νορβηγία να του φανεί χρήσιμο. Επίσης, μέσω του blog θα μπορούν να μαθαίνουν οι φίλοι  μου και η οικογένεια μου τα νέα μου, κι έτσι δε θα χαθεί η επαφή μαζί τους. Βέβαια θα πρέπει να μάθω στη μητέρα μου το πώς να χειρίζεται ένα κομπιούτερ. Κάναμε 3 χρόνια να μάθουμε τη χρήση του κινητού, ελπίζω τώρα να τα πάμε καλύτερα.

Η Νορβηγία είναι μια υπέροχη χώρα, με υπέροχη φύση και θα ήθελα να τη γνωρίσω όλη. Ή σχεδόν όλη. Απέραντο πράσινο, υπέροχα φιόρδ. Όμορφες πόλεις, η κάθε μια με τα δικά της χρώματα. Μακάρι να καταφέρω να τη γυρίσω όλη. Έχει πολλά πράγματα να συνδυάσεις. Βουνό και θάλασσα. Καλά για το τελευταίο έχω κάποιες (παγωμένες επιφυλάξεις).  Αν κι έχω μάθει ότι στη Νορβηγία κάνουν και windsurf και Κiteboarding. Μια δοκιμή θα μας πείσει. 
     
Όσων αφορά τα αθλήματα βουνού; Οι Νορβηγοί λένε πως γεννήθηκαν κάνοντας σκι. Βέβαια εγώ  κάνω snowboard αλλά δε με χαλάει να μάθω να κάνω cross country ski. Έχω μάθει τα πάντα για τα χιονοδρομικά τους κέντρα.  Πχ, στο Όσλο σε 20 λεπτά με το λεωφορείο έχει ένα χιονοδρομικό κέντρο το οποίο πέρα από τα Σαββατοκύριακα λειτουργεί τις καθημερινές από 16:00 – 22:30. Ο κόσμος μετά τη δουλειά του (όλοι σχολάνε 16:00 ή 17:00 εκτός από τα μαγαζιά) πάει εκεί για σκι. Οι πίστες φυσικά φωτίζονται όλες.  Για τα Σαββατοκύριακα σε απόσταση 1-2 ώρες από το Όσλο υπάρχουν μεγαλύτερα χιονοδρομικά κέντρα, περισσοτέρων χιλιομέτρων.  Εννοείται πως θα τα γυρίσω όλα.
    
Αυτό το blog θα έχει μια ιδιαιτερότητα. Επειδή δεν ήξερα σε ποια γλώσσα να γράφω, αγγλικά ή ελληνικά, τελικά αποφάσισα να  γράφω και στις δυο. Μάλιστα επειδή φοβόμουν πως αυτό το εγχείρημα θα μου φάει πολύ χρόνο και κόπο και στο τέλος κινδύνευε να το παρατήσω, επιστράτευσα τη βοήθεια μιας φίλης μου.

Βιβή Μ. σε ευχαριστώ πολύ!

10 σχόλια:

  1. Good luck! I'm glad you decided to start a blog, it helped me so much when I moved here :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Thanks David. Have I told you that I am a fun of your blog? Its perfect. And I loved your last post about the 1 week of Norwegian winter holidays for skiing... I didn't know that. I am sure that next year I will take advantage of it!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Aφροδίτη μου σε "παρακολουθώ"σχεδόν από τα πρώτα σου τολμήματα στην νέα σου πατρίδα!!!Ελπίζω να μας κρατάς ενήμερους από καθημερινές συνήθειες ποιό πολύ του τόπου εκεί γιατί πιστεύω οτι αυτό είναι που θα μας δυσκολέψει περισσότερο!!!Μέσα από την καρδιά μου σου εύχομαι να περνάς καλά και να στεριώσεις!!!Και όταν με το καλό έρθουμε Νορβηγία [προς το παρόν μαθαίνουμε τη γλώσσα!]να τα πούμε κι από κοντά!!!Που ξέρεις ίσως μας βγάλεις και κανένα δόντι χαχαχα!Να είσαι καλά!
    Μαρία Τσ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφροδιτη μου σε παρακολουθώ από την αρχή και εμείς τώρα ετοιμαζομαστε καλοκαίρι του 17 θα είμαστε πάνω ελπιζω να γνωρίσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα Afrodite μου! Να σε ρωτήσω κάτι, την οικογένεια του πρώην αφεντικού σου την ήξερες και σε φιλοξένησαν στο σπίτι τους για κάποιο διάστημα; Ψάχνω κι εγώ δουλειά στο Όσλο, καθώς και σπίτι, και έχω προσπαθήσει να κάνω κάτι παρόμοιο με εσένα, αλλά μάταια. Ήταν οικογενειακοί σου φίλοι και δέχτηκαν να σε φιλοξενήσουν; "Κλάφτηκες" και απλώς σε "λυπήθηκαν"; Προσπαθώ να ακολουθήσω τα δικά σου βήματα, αλλά χωρίς αποτέλεσμα μέχρι στιγμής! Μια βοήθεια παρακαλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή