Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Νυχτερινό snowboard

Νυχτερινό snowboard.... η απόλυτη εμπειρία!! Ήμουν διστακτική στην αρχή, δεν ήξερα πως θα είναι. Ειχα κανει μερικά νυχτερινά στην Ελλάδα, αλλά όσο να 'ναι εδω κανει και λιγο κρύο. Δεν ήξερα το χιονι σε τι κατασταση θα ειναι, παγωμένο σκληρο και αχώνευτο; Πχ οι τελευταια φορά στον Παρνασσο που εκανα νυχτερινο ήταν δραμματική. Σκληρο και παγωμενο, ο εφιάλτης της σανίδας.
Μια δοκιμη θα μας πείσει....  οπτε και πηγα.

17:00 ήμουν στο χιονοδρομικό. Μολις ειχε αρχισει να νυχτώνει. Το χιονοδρομικο ειναι ανοιχτο απο τις 10:00 εως τις 22:00. Ειχα τσεκαρει και ποτε ειναι το τελευται λεωφορειο. 22:30 το τελευταιο δρομολογιο, οχι οτι θα καθόμουν τόσο αλλα ετσι για να ξέρω μη μπας και χρειαστει να το κοψω ποδαρατο. Κοσμο είχε αλλά όχι τόσο πολυ. Και όσους είχε ήταν τόσο σκορπισμένοι που πραγματικα αισθάνθηκα μοναξια. Παντου παιδάκια να χαίρονται το χιονι, αθλητές και ενήλικες που μετα τη δουλεια τους ανεβηκαν να τσουλίσουν στο βουνο. (Οσοι δεν κανουν Cross country κανουν σκι ή snowboard.)
Η πρωτη εικονα που αντίκρισα ήταν αυτή.

Από φωτισμό σκίζει... Δεν ειχα παράπονο. Τη νυχτα μέρα εχουν κάνει οι Νορβηγοι.

Η επομενη αγαπημένη φωτογραφια (κριμα που εν εχω επαγκελματικη μηχανη θα εβγαινε καλυτερη)

Η babe πιστα με τον κυλιόμενο διαδρομο (να σημειωσω πως ολες οι babe ιστες ειναι δωρεαν προς χρήση). Ανεβαινεις απάνω και σε παει στα λιφτ.
Αυτη η φωτογραφικη ή εχω κανει καποια λαθος ρυθ,ιση ή ειναι για πεταμα. Χαλια ποιοτητα φωτογραφιας. :(


Οι επομενες ειναι τραβηγμένες απο το λιφτ. 




Δεν μπορουσα να τραβαω πολλες φωτογραφιες. Το χερι εκτος γαντιου δεν αντεχει πανω απο 1 λεπτο. Καποια φάση νόμισα πως θα χάσω το χέρι μου απο το κρύο. Πρεπει να ειχε τουλαχιστον -10 βαθμους.

Και επιτέλους μετα απο πολυ καιρο γνώρισα την περιβοητη πιστα Willerløypa!!! Τις δυο προηγουμενες φορες που ειχα παει ήταν κλειστη. Την πρωτη φορα λογο έλειψης χιονιού, την δευτερη (το προηγουμενο Σαββατο) για αγνωστο λόγο. Μονο εκείνοι ξέρουν. Η πιστα αυτη για τουν Νορβηγους θεωρείται μάυρη. Δεν ξέρω γιατί τη βαφτίσανε μαυρη. Για το μήκος της; Οκ είχε ορισμενα απότομα σημεία αλλα εγω κοκκινη θα την έλεγα. Βεβαια με την ποιοτητα του χιονιου που ειχε σήμερα τη βαφτιζω προσωρινα μαυρη. Γεματη παγωμενες κροκαλες στα αποτομα σημεια. Δεν ξέρουν να πατανε την πίστα; Δεν την ειχαν πατησει σωστα; Ήταν ανακατεμενο το τεχνητό χίονι;Δεν ξέρω. Παντως ειχε μηκος και φάρδος και καλή κλίση. Τρεις φορες την έκανα μετά πάγωσα και ειπα ε ας παω στο σπιτακι μου. Καλά ήταν.

Βουαλά η πίστα Willerløypa. Δεν τελειωνει εκει που δειχνει η φωτογραφία έχει κι άλλο. Προσπαθησα να τραβηξω πολλες φοτογραφιες απο το λιφτ αλλα δεν αντεξε το χερι μου.




Αυτη ειναι με θεα τα φωτα της πόλης. (Και ακομα δεν ειχαμε φτασει κορυφη....  έχει κι άλλο. Πρεπει να ψαξω να βρω το μηκος της)


Aυτά.... νομιζω πως θα το καθιερωσω το απογευματινο σεσιον. Μου άρεσε. Ασε που δεν εχει ουρες στα λιφτ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου