Τρίτη 19 Μαρτίου 2013

Countdown No2




 The clock is ticking, the days are flying past and I have done nothing! Every day I am looking for an apartment and I send emails. I have sent so many that I don’t know to whom I have send what, and who has answered what… I am e-mailing them again, they answer me “We have answered you before, we don’t accept cats”. Another  told me “…please don’t sent me another email”. They get angry too...


Until now, I thought that the only obstacle was my cat. Most  don’t want  a cat. Some say that it’s the rule of the building, others that they are allergic. So much of being pet lovers, I say. The  allergy is a cheap excuse. I can accept it if I am sharing the house with someone. You don’t like the hairs and you are sneezing,sure.  But when I want to rent the apartment on my own, you are allergic too? What kind of allergy from a distance is that? A Munchausen one.

But it’s not only my cat the problem. When I overcome this obstacle, another one pops up. They won’t rent you the apartment if they don’t see you face to face. Once per week they’ll accept visits from the prospective renters, and if they like you then they’ll rent you the apartment. You don’t choose it, but they choose you. And the fact that I am in Greece doesn’t help  much in that regard.

Now, I am after an apartment where two other people live there. It’s a very good deal, because it’s a roomy apartment with a big room for rent. In fact, the apartment is 100 m2 and the available room is 30m2. And until now I had seen apartments with 7, 9 or 10m2 rooms. And the studios and the 2 room apartments are of 30-40m2. Anyway, they like my profile, they don’t have  a problem with my cat, but they will have a viewing on Saturday and they’ll decide who will be the lucky one on Sunday. I’ve seen that before. I hope that the history doesn’t repeat itself.

And the fight continues…

The only thing that I have in my hands is the flight ticket. I have  a reservation for my cat as well. The only thing that I need is to buy a carrier for her. Another problem… The dimensions of the carrier that are required are too small for my cat. A height of 23-25cm, which I believe it’s too small. They want it like that, so that it can fit under the front seat during  take-off and landing. I don’t know how my fat cat will fit  under the seat.
What else? I have  fixed  an appointment with the police for my personal number, and I also have  a reservation to the university where I’ll have  Norwegian language lessons. The only thing that remains is to take care of my bills etc here in Greece and to pack my suitcase.

I think that’s all… eh?

----------------------------------------------------------------------------------------

Greek Translation: 


Αντίστροφη μέτρηση Νο2



Το ρολόι μετράει  αντίστροφα, οι μέρες περνάνε πολύ γρήγορα ξαφνικά, κι εγώ δεν έχω κάνει τίποτα…  Με έχει φάει το άγχος για το σπίτι. Κάθε μέρα αγγελίες κοιτάω και στέλνω εμαιλς. Πραγματικά έχω χάσει τη μπάλα. Δε ξέρω σε ποιον έχω στείλει τι, ποιος μου έχει απαντήσει τι...  Τους ξαναστέλνω εγώ εμαιλς,  ξανά απατάνε αυτοί «Σας είχαμε απαντήσει δε δεχόμαστε γάτες». Η άλλη μου είπε «…μη μας ξαναστείλετε εμαιλ».  Σε λίγο θα με δείρουν…

Μέχρι τώρα νόμιζα πως το εμπόδιο μου είναι η γάτα. Οι περισσότεροι δεν την θέλουν. Άλλοι επικαλούνται τον κανονισμό της πολυκατοικίας, άλλοι μου το παίζουν αλλεργικοί… σπουδαίοι φιλόζωοι είναι τρομάρα τους. Και το θέμα της αλλεργίας τα ακούω βερεσέ. Φτηνή δικαιολογία. Να το δεχτώ στην περίπτωση της συγκατοίκησης. Οκ φίλε μου, μπορεί να σε ενοχλούν οι τρίχες και όντως να φταρνίζεσαι. Αλλά όταν ζητάω το σπίτι μόνο για μένα πχ γκαρσονιέρα; Κι εκεί αλλεργία; Αφού δε θα μένεις μαζί μου. Τι σόι αλλεργία εξ αποστάσεως είναι αυτή; Τρίχες κατσαρές που λένε και στο χωριό μου. Έλεος.

Αμ δεν είναι μόνο η γάτα. Όταν ξεπερνάω αυτό το εμπόδιο, μου εμφανίζεται άλλο. Δε σου το νοικιάζουν εάν δεν σε δουν από κοντά. Μια φορά την εβδομάδα δέχονται επισκέψεις από υποψηφίους ενοικιαστές και αν τους κάνει η φάτσα σου, τότε στο δίνουν. Δεν επιλέγεις εσύ, σε επιλέγουν αυτοί!  Και το ότι είμαι στην Ελλάδα, αυτό δε βοηθάει καθόλου.

Κυνηγάω ένα σπίτι τώρα, με συγκατοίκηση βέβαια, στο οποίο μένουν άλλες 2 κοπέλες. Είναι μεγάλο σπίτι, και μεγάλο το δωμάτιο που μου παραχωρούν. 30τμ μόνο το δωμάτιο, 100τμ όλο το σπίτι. Μη σας κάνει εντύπωση, εδώ νοικιάζουν δωμάτια 7 και 9τμ. Τα 30τμ είναι πολύ καλό deal. Μη σας πω ότι οι γκαρσονιέρες που νοικιάζουν είναι 20-30τμ και πολλές φορές βρίσκεις και δυάρια με 30τμ. Και φυσικά οι τιμές είναι και ανάλογες. Μη τα πολυλογώ, τους αρέσει η περίπτωση μου, δεν έχουν πρόβλημα με τη γάτα, αλλά παρόλα αυτά θα αποφασίσουν την Κυριακή, αφού δουν τους υποψήφιους ενοικιαστές από κοντά. Κάτι μου θυμίζει αυτό, και δεν είχε καλή κατάληξη. Ελπίζω η ιστορία να μην επαναληφθεί.

Και ο αγώνας συνεχίζεται….

Το μόνο που έχω στα χέρια μου είναι το εισιτήριο. Έκανα και κράτηση για τη γάτα. Μένει το καλάθι μεταφοράς της να πάρω… άλλο μανίκι και αυτό. Οι διαστάσεις της τσάντας για τη μεταφορά που ζητιάνε  είναι εξωφρενικά μικρές. Άκου 23-25εκ ύψος. Για να χωράει λέει κάτω από το κάθισμα την ώρα της απογείωσης/προσγείωσης. Σαρδέλα θα γίνει το ζωντανό.

Τι άλλο έχω; Έτοιμο το ραντεβού στην αστυνομία για να πάρω τον προσωπικό αριθμό κι έχει γίνει η κράτηση για τα μαθήματα γλώσσας.  Κάτι διαδικαστικά εντός Ελλάδος πρέπει να γίνουν με τους λογαριασμούς κλπ α και να φτιάξω βαλίτσα.

Αυτά.

3 σχόλια:

  1. Είναι πολύ δύσκολα να βρει διαμέρισμα στο Όσλο, και για τους Νορβηγούς ή αυτους που δεν έχουν γάτες. Νομίζω είναι πιο πολύ εύκολη νωρίς στο καλοκαίρι γιατι πολλοί άνθρωποι μετακομίσουν για να σπουδάσουν. Καλή τύχη αν δεν έχεις βρει διαμέρισμα ακόμα!
    - Irene

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ήξερα οτι μπορείς να κλείσεις ραντεβού με την αστυνομία και από ΄δω!ευχαριστώ για την πολύ χρήσιμη πληροφορία!
    Μαρία Τσ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι τόσο πολύ κορίτσι μου που έμαθα πως τελικά σε φιλοξένησε το αφεντικό σου και η αφεντικίνα σου στο σπιτικό τους έως ότου βρεις δικό σου σπίτι. Χρυσοί άνθρωποι, να τους έχει πάντοτε καλά ο Θεός. Προσεύχομαι καθημερινά για εσένα και για εκείνους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή