Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Το αστέρι μου, ο άγγελος μου, ο άνθρωπος μου, η Μερέτε.

Η Μερέτε….




Τι να πρωτογράψω για αυτή τη γυναίκα; Ότι και να γράψω θα είναι λίγο.  Είμαι πάρα μα πάρα πολύ τυχερή που γνώρισα αυτόν τον άνθρωπο. Τα όσα έχει κάνει για εμένα είναι απερίγραπτα.  Έχει σταθεί δίπλα μου σαν μάνα, σα φίλη, σαν αδερφή. Είναι τα πάντα για μένα...


Είναι ένας άνθρωπος που το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να προσφέρει…  Ανιδιοτελώς.  Η βοήθεια που μου έχει προσφέρει δεν περιγράφεται.  Κάθε φορά με εκπλήσσει όλο και περισσότερο. Δεν έχω γνωρίσει άλλον άνθρωπο σαν κι αυτή. Απλά δεν υπάρχει! Δε μπορώ να γράψω το τι έχει κάνει για εμένα. Είναι τόσα πολλά… προτιμώ να τα κρατήσω σαν τον κρυμμένο θησαυρό. Σε όσους έχω αποκαλύψει  ένα μέρος του θησαυρού μου απλά έχει ανατριχιάσει!!


Από μένα ξέρει πως ότι και να μου ζητήσει θα το έχει. Δε θα αφήσω κανέναν να μου την πειράξει, ή να την πληγώσει.  Την έχω υπό την προστασία μου. Τέρμα
Πριν μερικές εβδομάδες είχα την τιμή να είμαι προσκεκλημένη σε ένα δείπνο της. Περιττό να σας πω πως όλοι οι καλεσμένοι της με ήξεραν. Με εξέπληξε αυτό το γεγονός. Με το που τους συστηνόμουν μια έκπληξη άστραφτε στο πρόσωπο τους και μου έλεγαν «Ααα, εσύ είσαι η Αφροδίτη που μένεις από κάτω και είσαι από την Ελλάδα;».  Δε χρειαζόταν να τους πω τίποτα περισσότερο. Τα ήξεραν ήδη όλα.  Πήγα στη κουζίνα και της κάνω:
«Μερέτε όλοι οι καλεσμένοι σου με ξέρουν!! Πως γίνεται αυτό;»  κουναγε το κεφάλι της και γέλαγε….  


Γνώρισα και 2 πολύ στενούς της φίλους. Τη μια βασικά την ήξερα από άλλο πάρτι που είχε διοργανώσει. Και οι δύο μου τόνισαν το πόσο τυχερή είμαι που έχω γνωρίσει αυτόν τον άνθρωπο. Καλά δε χρειαζόταν να μου το πουν το ήξερα. Μάλιστα τους διαβεβαίωσα πως ξέρω το πόσο τυχερή είμαι. Ο ένας μάλιστα, ο Κνουτ, μου είπε ότι την ξέρει πολλά χρόνια και έχει λάβει μέρος σε πολλά πάρτι  που έχει διοργανώσει. Μου είπε ότι είναι ένας ξεχωριστός άνθρωπος, δεν υπάρχουν άνθρωποι σαν κι αυτήν. Χάρηκα που μου το είπε αυτό, όχι γιατί το ήξερα ήδη αλλά γιατί βλέπω πως δεν είναι μόνο δικό μου συμπέρασμα. Πραγματικά ώρες ώρες νομίζω πως δεν είναι από αυτόν τον κόσμο. Εξωγήινη….
 
Γυρίζει λοιπόν ο Κνουτ και της λέει:
«Μερέτε, έλεγα στην Αφροδίτη το πόσο τυχερή είναι που σε έχει γνωρίσει. Και μου είπε πως το ξέρει και μάλιστα σε προστατεύει όσο μπορεί.» Μα να μη κραταει το στόμα του κλειστό αυτός ο άνθρωπος, όλα της τα είπε… Και τι κάνει το αστέρι μου η Μερέτε και με στέλνει ακόμα περισσότερο; Γυρίζει και του λέει:
«Εγώ χαίρομαι που έχω γνωρίσει την Αφροδίτη. Με έχει βοηθήσει και μου έχει σταθεί σε πολύ στρεσογόνες καταστάσεις  αυτή τη περίοδο, που η ύπαρξη της μου είναι πολύτιμη! Δε θα τα είχα καταφέρει χωρίς τη βοήθεια της».


Η Ράντι, η άλλη  στενή της φίλη, μου είπε τα ίδια πράματα για τη Μερέτε. Όπως και ο Κνούτ, έτσι και η Ράντι ήξερε τα πάντα για μένα. Για το πόσο την έχω βοηθήσει και σε τι τη Μερέτε. 

Βασικά θα μπορούσα να τους κακιώσω. Αλλά δεν το κάνω, γιατί καταλαβαίνω γιατί το έκαναν. Είμαι ο ξένος άνθρωπος, ο εισβολέας, που ξαφνικά μπήκε στη ζωή της Μερέτε, και βρέθηκε και καλεσμένη στο δείπνο της. Την αγαπάνε και με τον τρόπο τους θέλουν να την προστατεύσουν από τον εισβολέα. Απλώς με μετράνε και θέλουν να δουν τις προθέσεις μου. Κι εγώ το ίδιο θα έκανα.

Και όσοι αναρωτιέστε το ποια είναι αυτή η  Μερέτε;  Η απάντηση είναι :

«Η Μερέτε είναι η σπιτονοικοκυρά μου, αυτή που μου νοικιάζει το διαμέρισμα της.»

Η ερώτηση η δικιά μου είναι η εξής:
«Έχετε γνωρίσει πολλούς σπιτονοικοκύρηδες/ες  σαν την Μερέτε και πόσους;»

ΥΓ Πέρα του ότι με έχει υιοθετήσει, έχει υιοθετήσει και τη γάτα μου!!!

Ψάχνω να βρω ένα τραγούδι να της αφιερώσω αλλά δε βρίσκω…. Θα της αφιερώσω  όμως κάποιους στίχους σαν υπόσχεση…

Μονάχα εσύ να σαι καλά
κι όταν ζητάς τον άνθρωπό σου
θα είμαι κάπου εκεί κοντά

ο φύλακας ο άγγελός σου....

1 σχόλιο:

  1. Αφροδίτη μου, παίξε τζόκερ, γιατί τέτοια τύχη δεν υπάρχει!
    Αρχικά, είχες πει σε άλλες αναρτήσεις στο Forum patriotaki.net το ότι το (πρώην) αφεντικό σου και η γυναίκα του σε φιλοξένησαν στο σπίτι τους για αόριστο χρονικό διάστημα μέχρι να βρεις δικό σου σπίτι. Αυτό δεν συμβαίνει ούτε μία στο εκατομμύριο!
    Ενώ τώρα, εδώ, διαβάζω πόσο κολλητή έγινες στο πι και φι με μια ντόπια γυναίκα και μπήκες αμέσως στον κύκλο της, ενώ άλλοι δίνουν αγώνα ετών για να βρουν έναν Νορβηγό φίλο, αν βρουν και ποτέ.
    Τι να πω κοπέλα μου, τέτοια τύχη και βοήθεια, ελάχιστοι άνθρωποι από όσους μετανάστευσαν την έχουν - μετρημένοι στα δάκτυλα μπορώ να πω!
    Πάντως, πολύ καλά κάνεις που δεν αποκαλύπτεις περισσότερα, είναι κρίμα να μοιραστείς την συνταγή της ευτυχίας/επιτυχίας (όπως θες πες το), προκειμένου να έχουν κι άλλοι άνθρωποι τον ίδια τυχερή διαδρομή με εσένα. Στην πυραμίδα της ευτυχίας, θέλεις την κορυφή μόνο για εσένα και καλά κάνεις! Οι άλλοι ας βρουν τον δικό τους δρόμο, και αν τα καταφέρουν, τα κατάφεραν στην τελική, δεν θα σκάσουμε κιόλας, έτσι δεν είναι; χαχα
    Άσε που είναι το μάτι τους είναι καρφί! Απαπα, μακριά από εμάς. Οπότε, όσο λιγότερα λες, τόσο το καλύτερο! Μάτι να αγοράσεις κορίτσι μου να σε φυλάει από κάθε κακοτυχία, γιατί υπάρχουν πολλοί ζηλιάρηδες εκεί έξω, που δεν θέλουν να βλέπουν τους άλλους χαρούμενους. Μη σου πω να φοράς και σκόρδα για διπλή προστασία! χαχα
    Καλή τύχη Αφροδιτάκι μου εκεί στα ξένα, ανυπομονούμε για την επόμενη δημοσίευσή σου για να σε καμαρώσουμε! Καλή συνέχεια εύχομαι και σε αγαπάμε και σε σκεφτόμαστε πολύ. Φιλιά.

    - Αντωνία

    ΑπάντησηΔιαγραφή