Κυριακή 25 Δεκεμβρίου 2016

Παει ο παλιος ο χρόνος

Λιγο έμεινε και το 2016 θα παραχωρήσει τη θεση του στο 2017. Αλλος ενας χειμώνας γιαλαντζι.
Ενω ξεκινησε καλά, με πρωτα χιονια την πρωτη εβδομαδα του Νοεμβριου (μεχρι και σκι εκανα) μετά τίποτα...  οτι υγρο στοιχειο επεφτε ήταν σε μορφη βροχής και ψιλόβροχου. Σε συνδιασμο με αρνητικες θερμοκρασιες = πάγος. Εζησα και την κατασταση blue ice. Παντου.... μια λεπτη στρωση νερου στο δρομο και στα πεζοδρομια αλλα σε παγο. Περπατουσες και γλιστρουσες. Πολλα τροχαια ατυχηματα στο δρομο με καραμπολες.... Τα χειμερινα λαστιχα στον μπλε παγο δεν πιανουν. Θελεις λαστιχα με καρφια (για τα αμαξια), αλλα στο Οσλο απαγορευονται εκτος και αν πληρωνεις καθε μερα ενα ποσο για τη χρηση τους.  Ευτυχως δεν ισχυει το ιδιο για τα ποδηλατα. Ποιο ασφαλης αισθανομουν με το ποδήλατο απο το να περπατησω μεχρι το σουπερ μαρκετ. Ακομα και στην αυλη που εχει χαλικι αντι για τσιμεντο/ασφαλτο υπηρχε παγος. Παγωμενα χαλικια. Δεν φαινοταν ο παγος αλλα υπηρχε. Και ειναι και κατηφορικα, μεχρι να φτασω στο πεζοδρομιο (που και αυτο γλιστραγε) εκανα τσουληθρα.
Απο δραστηριοτητες ο Δεκεμβρης ήταν ολιγον βαρετος. Περα απο το ποδηλατο εκανα μερικες πεζοποριες. Αυτα μονο. Αλλά ειχε ενδιαφέρον στο θεμα νυχτερινης διασκέδασης. Πρωτάκουστο ε?


Παρτυ Νο1      JULEBORD

Το Julebord ειναι χριστουγεννιάτικο πάρτι που διοργανωνει η εταιρια για τους εργοδοτες της. Περιλαμβάνει πολυ φαι και κλασσικα πολυ ποτο! Ειναι η φάση που ολοι γινονται λιωμα και τα παντα δικαιολογουνται. Βλέπεις το αφεντικο σου και τους συναδέλφους σου με αλλο μάτι μιας και ειναι ολοι κουρουμπελα. Και φυσικα ισχυει ο κανονας What happens in Julebord stays in Julebord. Αφου λοιπον εχεις γινει ρεζιλι με τα καμώματα σου στο julebord την επομενη πας χαλαρα στη δουλεια σαν να μην τρεχει τιποτα χαχαχα.
Ηταν το δευτερο Julebord που εχω παρευρεθεί. Στη προηγουμενη δουλεια ήταν εντελως ξενέρωτο. Μα εντελως ομως. Μονο φαι, ουτε μουσικη ουτε χορος ουτε τιποτα. Ενα Quiz στο τελος και αυτο ηταν. Μα ετσι διασκεδαζουν αυτοι? Και ολες αυτες οι ιστοριες που ειχα ακουσει για τα Julebord?

 Σε αυτο ηλπιζα τα πραμματα να ειναι καλυτερα και να μη σκυλοβαρεθω. Επειδη το μερος που ειχαν διαλεξει ηταν σε μια ερημια, και το τελευταιο λεωφορειο που θα με πηγαινε σπιτι μου ήταν στις 23.30 (για ταξι ουτε που να το σκεφτω) αποφασισα να παω με το αυτοκινητο της Μερετες. Αυτο φυσικα σημαινε οτι δεν θα επινα ουτε σταγονα. Ολοι το ξεραν οτι θα οδηγουσα και φυσικα με πειραζαν. Την εβγαλα με χυμο μηλου και κοκα κολα. Η αφεντικινα μου εκανε τακτικους ελεγχους στο ποτηρι μου να δει μηπως υπαρχει αλκοολ. Ανα τακτα χρονικα διαστηματα σνιφαριζε για να δει αν ξοκυλλα. Ολη τη βραδια ήμουν η μοναδικη νηφάλια. Η αφεντικινα μου και η προισταμενη μου τα ειχαν τσουξει αλλα σε λογικα επίπεδα. Δυο ομως συναδελφοι πιτσιρικάδες ειχαν πιει τοσο πολυ που ειχαν ξεπεράσει τα ορια. Ο ενας μαλιστα ήταν σε τετοια κατασταση που ειχα την εντυπωση πως εκανε καποια αλλη χρηση περα του αλκοολ. (Τελικα αυτο που ειχε κανει ηταν να πιει κατι σαν Νορβηγικη ρακυ και τον πειραξε.  Ετσι ειπε αλλα εγω εχω καποιες επιφυλάξεις. Αλλα it is not of my business).  Αυτος λοιπον μες στο μεθυσι του μου εκανε ερωτικη εξομολογηση. Εβγαλε τα εσωψυχα του, οτι με αγαπαει κλπ κλπ και να το  θυμαμαι αυτο που μου ειπε. Μωρε εγω θα το θυμάμαι, το ερωτημα ειναι αν εσυ θα το θυμάσαι αυριο....χαχα. Την επομενη στη δουλεια με ρωτησε αν μου φέρθηκε ασχημα στο παρτυ (που να θυμόταν). Οχι οχι βρε μην ανησυχείς, μια χαρά ολα. Τι να του πω; Τι να του θυμίσω; Που μπορει ισως και να θυμάται.... δεν ξερω. Και μιας και θα εχετε την απορια  ο πιτσιρικας ειναι 25 χρονων.... Ουτε μια στο εκατομμύριο να μπλεξω μαζι του. Θα με παρουν με τις λεμονοκουπες. Δεν ξερω και αν υπαγεται στην κατηγορια αποπλανηση ανηλικου....χαχαα.
Ο αλλος πιτσιρικας μεχρι και ξυλο επαιξε. Τραπεζια εφευγαν στον αερα και εμεις να  προσπαθουμε να σωσουμε την κατασταση.  Αγριες καταστασεις....
Μπορω λοιπον να πω οτι αυτο το Julebord ειχε ενδιαφέρον απο ολες τις αποψεις. Μονο ξενέρωτο δεν ήταν.

Παρτυ Νο2.  Χριστουγεννιατικο παρτυ της Μερετες.

Ειναι ενα τραπεζει που αποτελεί παράδοση. Και το περιμενω πως και πως. Μονο πέρσι το εχασα γιατι δυστυχως αποφασησε να το κανει την επομενη των Χριστουγεννων κι εγω ήμουν Ελλαδα. Φετος ομως το εκανε μια εβδομαδα πριν τα Χριστουγεννα.
Σε αυτο το παρτυ μου επιτρεπετε να πιω μιας και απλα μενω απο κατω. Μια σκαλα εχω να κατεβω, του πουστη οσο και να πιω θα το καταφερω. Που λεει ο λογος....Μπορω να πω πως και αυτο το πάρτι  ειχε ενδιαφέρον. Πολυ φαι πολυ πιοτο, λιγο χορο.... ε καπου κατα τις 2.30 οι περισσοτεροι καλεσμενοι ειχαν φυγει και ειχαμε μεινει μονο ενα ζευγαρι, η Μερετε με τον Τζον, εγω και η βαφτηστηρα της Μερετες η Νορα. Ειχαν αρχισει να ψιλοχορευουν καποια στιγμη το σταματησαν και πιασαν τη παρλα. Ειπα κι εγω να τους καληνυχτίσω και να παω για υπνο. Πιστευα  πως σε λιγο θα το σταματουσαν. Ετσι γινεται συνηθως. Αμ δε....
Εκει που ειχα βαλει την πιτζαμουλα μου και ακουμπησα το καφαλακι μου στο μαξιλαρι κατω απο το ζεστο παπλωμα τσουπ ακουω δυνατη μουσικη και ποδοβολητα. Τι σκατα λεω.... τωρα αποφασισαν να δωσουν ζωη στο παρτυ? Κανω λιγο υπομονη μπας και με πιασει ο Μορφες αλλα που.... τακα τουκα τα τακουνια πανω απο το κεφαλι μου. Και τι λενε λοιπον σε αυτες τις καταστασεις? Αν δεν μπορεις να αποφυγεις κατι απολαυσε το.... Σηκωθηκα, εβαλα μια φορμα , ενα φλις και τις παντοφλες μου και ανεβηκα ξανα πανω. Το τι γελιο ριξανε οταν με ειδανε ξαφνικα μπροστα τους.
Και ξαφνικα το πάρτι ξαναζωντανεψε. Θελανε να τους μαθω το Συρτακι οποτε ριξαμε μερικες γυροβολιες μεχρι να το μαθουν. Και μετα η Νορα το γυρισε σε τσιφτετελι και βρηκε στο ιντερνετ τραγουδια του Παντελιδη. Μα Παντελιδη μωρε της λεω? Ναι λεει ολα τα μαγαζια στην Ελλαδα αυτο παιζουν και γινεται φαση. Τι ζω Θεε μου.... και τσουπ να προσπαθουν να χορεψουν τσιφτετελι με Παντελιδη (Για τους λατρεις του Παντελιδη ζητω συγγνωμη αλλα δεν ανηκει στα ακουσματα μου)... Ο Τζον ειχε αποσυρθεί για υπνο κι εγω αναρωτιομουν μα θα τα καταφέρει; Το πάρτι ειχε αναψει, οι καλεσμενοι ήταν τοσο λιωμα που δεν ελεγαν να φυγουν.Οταν τελειωσαν τον χορο πιασαν παλι την παρλα. Ελεος ποτε θα φυγουν? Έβλεπαν την Μερετε να την ψιλοπαιρνει ο υπνος στην καρέκλα και ουτε που μπορουσαν να σκεφτουν οτι μηπως ηρθε η ωρα να πηγαινουμε? Εγω την ειχα πεσει στον καναπε και ελεγα δεν μπορει καποτε θα τελειωσει. Ειχε παει 5 τιποτα. Η Μερετε να μου λεει θελω να παω για υπνο δεν αντεχω αλλο, τι θα κανουμε? Δεν μπορει λεω καποια στιγμη θα βαρεθουν. Μετα πηγε 6... σε λιγο θα ξημέρωνε. Τιποτα αυτοι. Κραταγανε 2 ατομα ξηπνια ισως και τον Τζον. Κατα τις 6.30 σηκωθηκε ο Τζον για τουαλέτα. Τους ειδε και τους είπε στην ψυχρα εχει παει 6.30 δεν πατε σπιτια σας? Τιποτα αυτοι. Ακλόνητοι. Οταν βγηκε απο την τουαλετα τους απείλησε πως ή αυτοι θα φυγουν ή εκεινος. Αποφασίστε. Τα ειχε παρει στην κρανα μιλαμε και αυτη τη φορα ειχε δικιο. Ποσο πολυ το χάρηκα που ο Τζον αγριεψε. Να κανω νοηματα γιουπιιιι στη Μερετε και να γελαει. Επιτελους θα παμε για υπνο. Αμ ελα που ακομα και τοτε δεν θελαν να φυγουν. Μα να σε βοηθησουμε Μερετε να μαζεψεις, πως θατα κανεις μονη? Οχι μην ανησυχητε μπορω... καλεστε ταξι. Αν και σε λιγο θα αρχιζαν τα δρομολογια του μετρο και των λεωφορειων. Ειχε παει 7. Επιτελους φυγανε,,, η Μερετε μου ζηταγε συγγνωμη που με κρατησε ξυπνια μεχρι τετοια ωρα. Μα τι λες της λεω.... μαζι μειναμε ξυπνιες. Αντε καληνυχτα...εε καλημερα της λεω.
Χριστε μου λεω, τετοια ωρα εγω ξυπναω κανονικα και τωρα θα παω για υπνο? Ανοιξα το facebook απο συνήθεια και να διαβαζω "το facebook σας ευχετε καλημερα. Θα εχει ηλιο στο Οσλο". Αι στα διαλα του λεω, με τον πονο μου παιζεις κι εσυ? Με δουλευεις ε? Κανα δυωρο κοιμηθηκα αλλα ημουν τοσο κομματια που ουτε μεχρι την αυλη δεν βγηκα βολτα. Και ειχε τοσο ωραια μερα. Ειχε δικιο το κωλοφατσοβιβλιο. Ειχε ηλιο κι εγω τη μοναδικη βολτα που εκανα ολη μερα ήταν απο τον καναπε στο κρεβατι και τουμπαλιν. Δεν με σηκωνει το ξενυχτι, ποτε δεν το αντεχα. Την επομενη μερα παντα χαλια ειμαι. Αλλα τουλαχιστον περασα καλα την προηγουμενη. Ειχε πλακα...


1 σχόλιο:

  1. Χίλια συγγνώμη που γίνομαι αδιάκριτη, αλλά στον αισθηματικό τομέα, τι παίζει; Περνάς ωραία με τους φίλους σου και βγαίνει προς τα έξω, αλλά η μοναξιά στον αισθηματικό τομέα πονάει θεωρώ κάθε άνθρωπο. Δεν σου έχει κάνει κάποιος/α κλικ μέχρι στιγμής; Είναι ξενέρωτοι οι Νορβηγοί ή παίζει κάτι άλλο; Χίλια συγγνώμη και πάλι, ντρέπομαι πολύ που ρώτησα, απλά το αναρωτιόμουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή