Δευτέρα 11 Νοεμβρίου 2013

Έρχονται γενέθλια....

Έρχονται γενέθλια....




Ο Νοέμβριος όταν ήμουν μικρή ήταν ο αγαπημένος μου μήνας. Ήταν ο μήνας των γενεθλίων μου. Μέτραγα τις μέρες αντίστροφα για το πότε θα έρθει εκείνη η μέρα που θα με θυμηθούν όλοι και θα μου πουν χρόνια πολλά και θα μου φέρουν δώρα κλπ κλπ.... Τα γνωστά. Α, έκανα και πάρτι έσβηνα και κεράκια.
Αυτά όταν ήμουν μικρή...


Τώρα κρύβομαι... τώρα μετράω αντίστροφα και λέω ΩΧ!!! Έχω άλλες 11 μέρες δικαίωμα να λέω ότι είμαι.... Ούτε τον υπολογισμό των χρόνων που έχω στην πλάτη μου δεν τολμάω να κάνω (2013-197Χ=?). Ωχ Παναγιά μου μόλις έκανα την αφαίρεση.... Θα γινω 37! Δε μου αρέσει αυτό το νούμερο, δεν μου αρέσουν οι μονοί αριθμοί. Εξακολουθώ όμως να εχω 11 μέρες που να λέω είμαι 36... Κάτι είναι και αυτό. Ζήτω τα 36!!!!
37...  άλλα 3 χρόνια για να στρογγυλέψει το νούμερο. Α δε θα με πιάσουν τα υπαρξιακά μου.... Ε όχι. Άσε που του χρόνου τα ίδια θα λέω τα ίδια θα αισθάνομαι. Δεν αλλάζει κάτι. Οι μέρες περνάνε, τα χρόνια περνάνε, σημασία έχει το πως νοιώθει κανείς και όχι το τι λέει η ταυτότητα....  Το πως αισθάνεται μέσα του.

Κι εγώ νοιώθω έτσι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου